سراسر شهر صحنه از بنرهای بزرگ یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری احاطه شده است / کاندیداهای شورا رقبای خود را تخریب نکنند

 امام جمعه شهرستان صحنه گفت :این نامزد عزیزی که در و دیوار شهرها با عکس خودش پر کرده این کارها را ستاد ها کرده اند یا از بیت المال است. سراسر شهربنر های بزرگی از یکی از نامزدهاست. این خلاف قانون انتخابات است اینکه این بنر ها هزینه اش از کجا آمده بماند.

 حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن اشاره به جمع بندی سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و انتخابات عنوان کرد : مسئله اقتصاد مقاومتی خواست عمومی مردم است.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم اقتصاد منعطفی می خواهند که هیچ دشمنی نتواند با تحریم آن را دچار چالش کند تصریح کرد :  اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه هیچ وقت مردم به خاطر تحریم یا تغییر شرایط جهانی دچار مشکلات اساسی در زندگی نشوند. چرا نامزد های محترم در برنامه تبلیغاتی خود به این مسئله توجه ندارند.

 

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد :  البته بعضی از طرح ها که توسط بعضی از نامزدها مطرح شده خوب است. مثل: توجه به تجارت دریایی و ترکیب دیپلماسی و تجارت. به این معنا که دیپلمات ها بازار یابی اقتصادی هم برای صادرات داشته باشند. مسئله حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال. عده ای در بیانات خود مقاومت دارند بر سر اینکه نمی توان تولید اشتغال کرد.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه نمی توان با نمی دانم متفاوت است گفت :  مملکت ایران سرمایه های عظیمی دارد. مدیریت یک علم است. تجارت علم است. باید در مدیریت کشور از جوان های خلاق استفاده کرد. نه مسئولینی که حاضر نیستند ریسک پذیر باشند. مقام معظم رهبری فرمود : هر مسئول و هر کسی که مسئول کشور یا مسئول دولت یا بخش های اقتصادی دولت آینده شود بایستی از روز اول همت خودرا به مسأله اشتغال بگمارد.

 

 

دکتر زارعی یادآور شد : بخش قابل توجهی از معضلات جامعه به خاطر بی کاری است مسئول انقلابی کسی است که شجاع، با سواد، متدین، دارای ابتکار، پیش گام، خود باور و غیور باشد. زندگی خود را بگذارد و جودش را بگذارد در راه هدف به تعبیر امیر المومنین اعر الله جمجتک فرمودند امید بستی به قدرت های مادی و شیطانی مصداق این آیه است که اعمالهم کسراب بقیعة یحسبه الظمأن ماء. فرمودند نامزدها باید قول بدهند نگاه درون زا داشته باشندو قول بدهند برای حمایت از فقرا برنامه داشته باشند .

 

 

وی گفت : این نامزد عزیزی که در و دیوار شهرها با عکس خودش پر کرده این کارها را ستاد ها کرده اند یا از بیت المال است. سراسر شهربنر های بزرگی از یکی از نامزدهاست. این خلاف قانون انتخابات است اینکه این بنر ها هزینه اش از کجا آمده بماند.

 

 

حجت الاسلام زارعی بیان کرد : کاندیداهای شورا رقبای خود را تخریب نکنند. برای داشتن بلند ترین خانه شهر لازم نیست خانه بقیه مردم را خراب کنیم بلکه باید ارتفاع خانه خود را بالاتر ببریم.