زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان صحنه نواخته شد

 زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور مسئولان در مدارس شهرستان صحنه نواخته شد.




 به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در تمام مدارس شهرستان صحنه نواخته شد.

 

این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه ، مدیریت اداره آموزش و پرورش ، مسئولین ادارات و جمعی از معلمان و حضور دانش‌آموزان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه الزهراء شهر صحنه  برگزار شد.

 

 

رضا محمدی مدیریت اداره آموزش و پرورش صحنه در این مراسم با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، به نقش معلم در تعالی دانش‌آموزان اشاره  کرد و اظهار داشت: تربیت انسان که به عنوان اشرف مخلوقات نظام هستی است بر شان و منزلت حرفه معلمی افزوده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه معلمی یک افتخار است تصریح کرد :نامگذاری یک هفته در سال به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم و ارج نهادن به مقام این قشر به بهانه ارج نهادن به مقام اساتیدی چون شهید مطهری معمار و نظریه پرداز نظام و اساتیدی است که امروز در ادامه راه وی در جبهه تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت هستند.

 

محمدی با اشاره به اینکه دانش اموزان در امر کسب و علم و دانش توجه ویژه ای داشته باشند گفت : آینده مملکت به دست دانش آموزان رقم میخورد.

 

وی در پایان گفت : معلمان به نوعی در توسعه و رشد جوامع نقشی تأثیرگذار داشته که این نقش غیر قابل انکار است.